FANDOM

Jessica Pink - sławna piosenkarka, siostra Astei Pink (LPSka mojej sąsiadki), księżniczka. Mieszka w pałacu znajdującym się w Friendly City, niedaleko Milenium City (Jeśli lecisz samolotem)[1] Artykuł obecnie ma 3 miejsce w Najdłuższych stronach.                                        

Jessica Pink
JessicaPink.png
Rodzina Asteia Pink - starsza siostra
Rasa Przyjacielski Różowy
Zainteresowiania Śpiewanie, podrożowanie
Wiek 18 (w przeliczeniu na ludzkie rok i coś)[2]

DzieciństwoEdytuj

Czasy przed porwaniemEdytuj

Jessica w młodości świetnie bawiła się w swoim królestwie. Nie wiedziała jeszcze o swoim talencie muzycznym. Jak każda księżniczka uczyła się wielu rzeczy, które ją strasznie nudziły. Aż do pewnego dnia...

PorwanieEdytuj

W tym samym czasie, kiedy młoda kicia bawiła się z Asteią w krzakach się chowali tajemniczy porywacze: Pou, który chciał być bogaty oraz tajemniczy pies. Podczas zabawy w chowanego Jessica schowała się właśnie w krzakach, a złoczyńcy zawieźli ją do Popstarville oraz skasowali jej pamięć o dotychczasowym życiu.

KarieraEdytuj

Młoda kicia rozpoczęla karierę muzyczną już w wieku 11 lat. O tym talencie dowiedziala się, gdy Pou kazał jej coś zaśpiewać. Zaśpiewała najbardziej znaną jej wtedy piosenkę. Stworkowi się to bardzo spodobało i od tej pory kotka zarabiała pieniądze, lecz Pou zarabiał więcej i ją wykorzystywał, a ona o tym nie wiedziała. [3]

Pierwszy koncertEdytuj

Jessica pierwszy koncert miała miesiąc po rozpoczęciu kariery. Zaśpiewała w arenie Popstarville, co załatwił jej Pou. Zyskała wtedy wielu fanów i oni ją uwielbiają do dziś.

Pierwsza wizyta od wielu latEdytuj

Jessica od 14 lat nie widziała Astei. W końcu pewnego dnia (Asteia tak długo nie widziała siostry, że o niej zapomniała i stała się jej fanką [4]) była na jej koncercie z przepustką. Był test DNA i okozało się, że są spokrewnione. Jessica nie mogła uwierzyć. Na szczęście Asteia wykradła zaginione wspomnienia Pink i się jej wszystko przypomniało. Pou zbankrutował, koniec.

RelacjeEdytuj

Już wkrótce! [5] Na razie relacje z moimi LPSami:

Asteia Pink (lps koleżanki)Edytuj

Wkrótce!

Susi GlitterEdytuj

Mają bardzo złe relacje. [6] Susi bardzo często włamuje się na jej koncerty i buczy. Często też używa sztuczek trolla. [7]

CiekawostkiEdytuj

■ Kibluje 2 gimnazjum. ■ Lubią ją tylko G3. ■ Showbiznes ją "wypluł".

PrzypisyEdytuj

  1. Gdyż Milenium City jest w Wiktorlandzie, a Friendly City w LPSowie Kucykowym.
  2. jak patrzę w necie to nie ma nic o przeliczeniu tego wieku
  3. Bo przecież Pou chciał być bogaty.
  4. LoL. Być fanką własnej siostry XD.
  5. Potrzeba mi LPSków do wypełnienia tej rubryki
  6. Susi to wróg G3 numer 2. Numer 1 to antyfani, którzy wydzwaniają do Hasbro. I dobrze. Nie chcemy więcej tego czegoś.
  7. Lecz nie lubi Trollowskiej, jak ja :)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki